fredag 5 augusti 2011

Blaj bjaj


Idag har vi varit på språng hela dagen, postat viktiga papper, kikat på barnvagn.. Sugen på att byta ut mitt monster till barnvagn. Lite kär blev jag i Emmaljunga Ozone City.. den var så lätt och fin, kanske lite dyr 6000. Brio spin är jag också lite sugen på.. Anyways, vi har hunnit med en date med bror min och Nora, Nora gillar Bianca så mkt och oratar med henne konstant när vi ses, hon placerar sitt huvud ca 4 cm ifrån "ankas" och säger "ora o anka possa" "ora o anka bada" "ankas fooot.. oras foot" så petar hon på Biancas fötter. Sedan går hon systematiskt igenom hela kroppen och avslutar med "oras hår , ankas hår" det är hur gulligt som helst, nu får Nora snart ett litet syskon att mysa med också, i oktober kommer "2:an", dom vill ha minst 4 barn...(.....) :)
Imorgon blir det kanske grönan allternativt skansen med dom, problemet med grönan är väl att jag inte skulle kunna åka ngt för Bianca vill ju hänga med mig mest hela tiden, Frank är upptagen imorgon med musik.

Bianca har rethosta stackarn, hon ligger därinne och hackar.. bläää hoppas det går över snabbt, verkligen hatar när hon är sjuk. Det finns absolut inget att ge henne heller , inget mot hosta under 1 år på apoteket så jag går in och ger henne vatten istället. Dumma mig, jag har smittat henne.. Jag har fortfarande oootroligt ont efter att ha hostat sönder ett muskelfäste:( Nee nu ska jag äta.

Nattiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar