onsdag 17 augusti 2011

kvällsbabbel


Ny penicilin nya tag... mASSA apotek hade inte detta jäkla penicilin så jag avverkade T centralens millioners apotek, skanstull och till sist hittade jag det i gullmarsplan. Hon gillade det inte men det gick ner iallafal.. 14 dagar, lägre dos, bli frisk nu min plutt!

Jag sitter här och sliter mitt hår, pluggar som sagt om kvällarna och låtsas nu, starta ett eget företag, ett AB som säljer köksredskap av hög kvalitet, dyra grejer för resturanger och folk som gillar att laga mat! Mål, plan, affärsidé, resurser, investeringar, Finansiering, resultatbudget, kalkyler, hela faderuttan ska med, sen ska jag väl bokföra alltsammans också. Jag får komponera heeeelt fritt så givetvis gör jag det lätt för mig och låtsas att jag har 10 års erfarenhet av fina krog och resturangbranchen :) Jag känner kökscheferna på de finaste krogarna i sthlm och har jobbat som inköpschef just för kök på resturangerna.. tadaaaa! Då har man kontakter och kontakter är A & O.. hahahhaha Men jag slite mitt hår för det ska räknas siffror hit och dit och min sega skalle skulle behöva svepa ngra kaffe alt redbull (guuuud det var längesedan.. fanns en tid när jag och gladys kom till jobbet VARJE dag med en sådan i handen, inte utan min redbull...) Jag har ingen lust att svepa varken eller. Jag kör på ett tag till, får lite blodad tand för det här med förtag... vore nåt...

kram o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar