tisdag 26 juli 2011

Back on track..

Ja, nu e jag på igen.. hah! Älskar att kunna gå tillbaka i bloggen och se vad jag och lilla B hittade påtex när hon var 4 veckor. Då satt vi i soffan, jag bloggade och softade och hon låg brevid mamma och sov, när dom var puttiga sov dom ju mest jämt:) Ändå kände man att man inte hade tid för något... Man glömmer fort och därför älskar jag att ha den här bloggen att gå tillbaka, se bilder, läsa om framsteg, höra hennes första jollrande.. Sååååå Nu är vi back on track. Jag har spenderat dagen med bror, hans tjej och deras dotter samt bebis i magen. Vi gick lååångt längs med vattnen på djurgården, längs denna promenad passerade vi sjuuukt många förälskade par som låg vid vattenbrynet och pussades, det var som gjort för kärlek denna vackra promenad. Min kärlek spenderar dock hellre tid i sin mörka studio så jag fick snällt rulla på som 5 e hjulet.. Längtar efter en riktig kääärleks date med min man, en mörk resturang, god mat, en drink, musik, dans, tindrande ögon och viskande konversationer över ett litet runt bord med levande ljus.. Utan barn..
Iallafall..Kom till en oootroligt vacker trädgård där dom gärna ville gifta sig, kul för dom.. 100 000 skulle det gå på, riktigt fin plats som osar fransk romantik tyckte jag.
Tog massor med fina bilder men i vanlg ordning såg jag till att glömma något hemma hos min bror, denna gång blev det kameran.. Så bilder kommer. Imorrn åker jag till östhammar med pappa och hans familj. Njuta nån dag sommar och släppa all stress som hänger över mig.
Nu ska jag rycka min Kuban ur hans bubbla och tvinga han att svänga runt mig i en het Bachata..hahahha

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar