måndag 4 juli 2011

Magen..




Jag har gett upp, jag kan inte snurra henne tillbaka hela nätterna, från mage till rygg, hon vänder sig. Hon vill sova på mage och om jag försöker vrida tillbaka henne börjar hon skrika. Så kudden har åkt bort, den är bara ivägen när man sover på mage. Inatt har jag nog för första gången på läääänge sovit 5 timmar i streck=) Först 5 timmar, vaknade av mig själv klockan 4.. Hon vaknade strax efter och då sov vi tillsammans till 8. Så riktigt härlig natt.

Dessutom verkar bajs som letar sig ur blöjan vara ett minne blott. Det har nu nämligen intagit en fastare form.. hahahahahah Helt sjukt att jag ens deklarerar detta ... Men rubriken var passande.

Vi ska göra SPA här idag, med gurkor på ögonen och alltmöjligt..

Puss o Kram i gråvädret1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar