torsdag 14 juli 2011

Med Iphone Pronto!

My goood, kos i taket jag tror jag får tillbaka min Iphone snart, imorrn eller övermorrn. Frank lämnade in den på lagning, det har gått 3 veckor sedan jag anmälde min trasiga telefon hos folksam, mitt ärende är fortf inte framme, sen ska man vänta på att dom tar beslut och skit, självrisk 1500:-... nae frank betalar 1200:- och vi får den lagad. Hoppas min "Värk- app" finns kvar:) När mina värkar började så laddade min bror hem en app som tog tid emellan värkarna och hur långa dom var osv. Där kunde jag sedan läsa historia från 11:00 på morgonen till strax efter 16:00. Man skulle slappna av och tänka på annat sa dom men detta blev min koncentrationspryl, jag var ju tvungen att klicka vid start och slut. Man kunde se att jag hade mellan 3-6 minuter mellan värkarna nästan hela tiden, från början. Minns att jag blev lite chockad över detta för hade ställt in mig på längre tid mellan värkarna i början. Sedan eskalerade styrkan på dom runt 12:30, dom var ca 1- 1,5 minter långa... hahahaha Minns hur jag tänkte på backe, topp och dal varje värk.. Så sjukt spännande, läskigt och omtumlande att föda barn. Nästa gång om det blir en, (vilket jag hoppas) så ska jag inte bli snuvad på lustgasen, i min förlossningsplan hade jag skrivit att jag ville prova den från början, när jag kom in i det smärttillstånd jag var så hängav jag mig helt till personalen som gav akupunktur, alvedon dom frågade aldrig om lustgas och det hade försvunnit ur min skalle.. På slutet när jag i krystvärkar hängde över sängkanten såg jag att den hängde därbakom sängen och då började jag tjata om den. Den var verkligen jätteskön.

Rubriken och innehållet i detta inlägg stämmer föga överens.

Biamca hoppade över alla sov idag förutom lunchsovet. Något övertrött tjej som stöp i säng strax innan 19.

nu ska jag mysa.. mår lite halvtasskigt med dålig rethosta. Hate it, väcker Bianca om nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar