fredag 1 juli 2011

Och så kom spöregnet..


Men 3 heldagar med massor av sol, god mat och vila har vi fått jag och min lilla familj, dock inget havsbad då finlandsfärgorna som passerar här i skärgårn' drar in kallvatten så 4 dagars sol hjälpte föga att värma upp vid stranden. Idag ska jag och Bianca vara ensamma här heeela dagen för Fank åker till stockholm och handlar lite samt hämtar sina barn som ska komma hit och spendera helgen med oss. Det blir ju jättemysigt, då blir vi en stoorfamilj med allt vad det innebär:) Vi ska fiska, spela fotboll, plocka smultron och kolla på filmer var det sagt.

Försöker ladda upp bilder här men dt tar 100 åååårdå vi är uppkopplade mot Franks mobil.

Puss o kram


1 kommentar:

  1. Labhäxan01 juli, 2011

    Vilken fiiin bild!! Jag är också ensam hemma ikväll. Min sambo är på Bio med några kompisar. Nu börjar vår semester i alla fall. :)
    Hoppas ni har det sååå bra!!

    SvaraRadera