fredag 15 juli 2011

Risig, risigare, risigast,...


Det är jag.
Ska aldrig mer testa att sova ca 4 timmar på en natt, ha rethosta och feberont i kroppen samt ta hand om en 6 månaders ensammen..

Frank åkte 4 inatt, hans klocka ringde 3:00 jag hade svårt att somna och efter Biancas vällingpremiär 23:30 somnade jag runt 01. Herreguud att vakna av alarmklocka var evigheters sedan, jag somnade om runt 4, 5:30 ville Bianca ha attencion, 6 timmar blev det på vällingen färre för mig. Sedan gjorde hon morgon kl. 7:00 har ingen aning om vad som hände mellan 5:30 och 7..läskigt, dödstrött och nästan avliden var jag tvungen att gå till centrum och posta brev och handla något käk, svetten rann nästan och fy vad hemsk jag kände mig. Var lite rädd att glömma min visa -kod allternativt förvilla mig i affären, normalt sett vet jag inte/minns aldrig vad jag ska handla så kommer alltid hem med massa skit, typ frusna bär, risifrutti, great färdig gröt, frukt och dinkel till Bianca, glass och sånt trevligt. Tur jag kom ihåg att posta breven iallafall.

Nu ska jag göra mitt bästa för att krypa i säng. Hostmedicin glömde jag att köpa och det är riktigt illa. Sån rethosta att grannarna knackar i elementen.. Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar