måndag 11 juli 2011

Natting pågår..


underbara mage...


Jag tror jag håller på att bli sjuk, kroppen värker och idag när jag i vanlig ordning försökte trotsa tröttheten svepa någon kaffe och åka in en sväng så höll jag på att dööö av den ansträngningen. Tänk om jag är gravid igen... Dios mio men känner mig såddär konstig i kroppen, det vore dock riktigt skumt om jag blivit det. Men idag alltså, att bära skötväska och bebis.. Att gå till tunnelbanan, att promenera runt.. ne det blev en kort runda satte mig på ett fik direkt och åt en leverpastejmacka och tog en kopp kaffe.. Varken koffein eller järn bet på min trötthet.. Är dessutom såddär äcklad av vissa maträtter, alkohol, sugen på få saker...hmmm :-/ Kan ju lika gärna vara påväg o bli sjuk, minns inte riktigt hur det var med syptomen när jag blev gravid, flög dom på mig från en dag till en annan?

Köpte iallafall med mig hem ett paket majsvälling och väntar nu att la sopa cubana ska stå färdig på bordet. Min man är ju som sagt hemma några dagar nu innan han drar till Danmark på fredag för en spelning.. Så han känner väl att han vill ågärda de massvis med dagar som försvinner åt musiken under semestern.. buttert.. ( :-) ..)

Majsvällingen svepte lilla B på några minuter å vi får se hur natten blir, har inga större förhoppningar, men mår fysiskt dåligt av att inte få sömn. Nu behöver jag den. Jag undrar hur jag ska göra med nattamning osv. Ska höra mig för på BVC lite om tips imorgon. Fina dopinbjudningar har trillat ner i brevlådan, Nu ska jag skicka ut dom imorgon. Ska bli så mysigt att planera inför maten och kalaset efter.

Fy vilket tråkigt inlägg.. Jag går och sover...

Godnatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar