fredag 22 juli 2011

Halloj.

Pigg och glad mamma här...mjaaa inte riktigt trots fortsatt framgång med sömnen.. eller ja, inatt då. Man har väl ca 1678 timmar att ta igen för att vara ikapp sömntimmarna.
Idag skiner solen, jag inväntar ett stycke bebis som bör vakna närsom efter en sen förmiddagsvila.. Hon ska få i sig lite lunch och sedan tänkte jag bege mig in för att aktivera mitt träningskort. Så hoppas vi att jag kommer igång..

Är sååå sugen på en ny lättare vagn vilket de allra flesta med 6 månadersbebis är, då har vi blivit kutryggiga av att trycka dessa jätteåbeken framför oss i snö, slask laddade med shopping och mat i korgen under. Högst upp på listan står Mountain buggy swift, då byter jag ut vagnen helt eller en city jogger, den är dock ingen året om vagn. Den är lätt som få, bra att resa med, smidig på alla sätt och vis, snygg tycker jag men ingen vintervagn sa tjejen i butiken. Hon sa också att vill man ha en resevagn då man ska flyga exempelvis så ska man inte resa med en dyr vagn utan en billig paraplyvagn då flygpersonalen är vårdslösa med vagnar och dom har tydligen flera varje vecka som anmäler sin vagn kvaddad efter resa... Så då är det en moutain buggy swift då ra.. men så är den framvänd samt lite dyrare så det blir lite vagn på vagn... ska jag sälja min kanske...

jaja... Nu får jag ta och rappa på lite är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar