onsdag 11 maj 2011

Godafton.


Jag och snärtan är hemkomna från mammagruppen, vi brukar alltid ses 13:30-14:30 men idag var det 8-9... jesus tänkte jag, men det är nog ett "test".. Varför jag nu tänkte så, tråkigt var att Bianca sov med mig i sängen, vi gosade med armarna om varandra(så långt dom nu räckte..) Jag klev upp 7:00 och gjorde mig en kopp kaffe och hon låg kvar och snusade, tråkigt att behöva väcka dom små tycker jag, pussade hennes små kinder i gott och väl 5 minuter innan hon orkade slå upp sina vackra. En kvart sena blev vi, men det var det värt tyckte vi.

Vi pratade smakportioner och sömn, i vanlig ordning.. En tjej där visade sig älska salsa och hade gjort sin livs resa för 2 år sedan till Kuba, kul ju! Ho
n och hennes man brukar/brukade gå ut och svänga om på salsafester, festivaler och konserter, vi kom fram till att hon förmodligen stött på min gamle krake;) Han uppträder ju runt om i stockholm. Jag tänkte man skulle köpa ett par hörselskydd till Bianca så kunde vi åtminstonde kika på pappan när han spelar utomhus i sommar.. lovely!

Så tipsade jag alla mammor om UV-tältet som tillåter os mammor att sitta i solen nu i sommar medandom små ligger vind och solskyddade inne i tältet. Alla skulle gå direkt hem till lemer.se och klicka hem ett varsit!

Nu ska jag äta frukost, vi hoppade ju den imorse, ja inte hon men jag. Det är en annan liten som alltid kommer först numer min plutta, så himla skönt att släppa allt onödigt fokus runt sig själv och onödigt dravel.. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar