torsdag 19 maj 2011

Dop-planering.

Förslag till bilder på dopkortet..







Jag sitter och planerar lite inför dopet, har gott om tid på mig då vi kommer döpa Bianca när hon är 7 månader. Kyrkan är bokad den 13/8, lunch och fika kommer att serveras härhemma i "trädgården". Jag funderar på att antingen servera pajer eller smörgåstårta, dessa skall jag göra själv men så köper vi en bamse stor fin rosa prinsesstårta. Inbjudningar var inte så dyrt att beställa såg jag så jag tror vi slår till och gör fina sådana:), Sedan läser jag, dikt, tema, tackkort, kläder, psalmer, präst, servetter, faddrar, gudfäder... Jesus.. Vi får se om allt känns nödvändigt.

Växlande väder idag, vi håller på att tvätta massa tvätt härhemma, Frank ska träffa någon på stan sen, jag känner mig som att jag vill göra något men som att jag inte orkar ta mig fört.. Natten var ganska bra så vaknade hyfsat pigg vilket iof börjar rinna av mig nu, energin alltså. Hov vaknar i snitt 2 ggr per natt nuförtiden, runt 00 och runt 04, sedan stiger vi upp 8. Vi ska börja läga till gröt i matschedmat på kvällen runt 19 tror jag, stora tjejen behöver nog lite extra tänker jag men vi får se hur det går. Nu sover pluttan så jag ska passa på att fixa lite med planeringen här.. Se om jag hittar ngra goda recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar