onsdag 18 maj 2011

Från rygg till mage..

Mina 2 favorittjejjor, fattas bara Nora!





Idag har jag och Bianca fönster-shoppat på stan, vi inväntar barnbidraget för behöver fylla på med tunna byxor i strl 68, känns som vi hoppade över 62 helt och hållet nästan, känns så onödigt, man kan ju vika upp tightsen lite och body i 62 sitter lite för precist många ggr.

En kaffe hade vi råd med och sen strosade vi runt i butiker, Åhlens hittade jag mkt fint i. Alla bilder är prylar och kläder från Åhlens. Jag hittade en parfym som var alldeles för dyr, men klassisk och fräsh till sommaren får se om Frank hunnit bli rik och berömd tills dess:)... En chanel var det.

När vi kom hem va jag heeeeeeelt slut, jag är så trött nuförtiden, avbruten nattsömn börjar ta ut sin rätt och snart får jag pinna upp ögonlocken allternativt pumpa så pappan kan ta ett pass, kruxt är att jag ändå vaknar av A henne och B sprängfyllda tuttar så det blir väl att sova när jag inte ammar längre.. Iallafall, nu svävar jag iväg igen.. När vi kom hem la jag henne på golvet för att lufta rumpan lite, på rygg då, när jag kom tillbaka låg hon på golvet på mage, hur många varv hon hade snurrat vet jag ej men fort måste det ha gått. Nåväl jag tänkte att hon fick fart när hon rullat av dyna och mattkant så jag la tillbaka henne på filten på rygg och direkt vänder hon om på mage, lite krångel med ena armen som kommer i kläm men runt kommer hon, om och om och om igen, jag kunde knappt sätta på henne blöjan för hon ville bara pröva sin nya färdighet. Det knasiga är att hon tycker det är jobbigt att ligga på mage efter ett par minuter och kommer inte alltid tillbaka så det blir lite spring.. Från mage till rygg borde ju annars vara enklare.. bara att tippa lixom. Inne på andra veckan smakisar och över från palsternacka till potatis.. yummie!
Aeej nu måste jag sova, varför går jag inte och lägger mig när hon gör.. Det skulle funka, så trött är jag, 19:30 it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar