onsdag 18 maj 2011

Bild-boom!:)

I studion




På konfirmationsdagen hos min pappa







Ja herreguud. Mycket har hänt sedan sist. Vi har njutit av att träffa nära och kära då det var konfirmation med min vackra fina lillasyster i lördags och sedan middag hemma hos min mor på söndagen. Bianca och jag är glada och lyckliga över att ha pappan hemma den här veckan eftersom han är sjukskriven en vecka... Skadeglada då kan man säga.. neee;) Så i måndags var jag ifrån Bianca för första gången på 4 månader, WOW vilken separationsångest alltså, först kom det några tårar men sedan när jag mötte upp min vän Zohe och vi gick och körde en timmes träning på gymet så grät jag inte iallafall :) Det var både skönt och riktigt jobbigt på samma gång och när vi mötte upp Frank och Bianca 3 timmar senare så var det ett härligt återseende. För oss båda !! hahah
Igår hälsade vi på pappa i studion och lunchade med Camilla, riktigt trevligt även om man inte hinner babbla så mkt på 60 minuter.
Det här inlägget blir heltråkigt jag bara pratar hit o dit så jag tror jag bilduppdaterar istället, here we goo! (och så hamnar bilderna över texten....)

1 kommentar:

  1. att man kan vara så fjöntig ;) jag är preciiis likadan! vill verkligen inte vara borta från tiger. tycker så synd om hans pappa de gånger jag åker till mina föräldrar eller så i några dagar. jag hade aldrig klarat det ska jag säga!
    bianca är i vilkat fall hur söt som helst =)

    kram!

    (nu kan jag ÄNTLIGEN kommentera härinne ;)

    SvaraRadera