onsdag 25 maj 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig..



Den mysiga dagegen uteblev.. Iallafall i den form jag planerat den. Jag upptäckte strax innan vi skulle bege oss till BVC att Bianca var varm. Tog tempen som visade 38,5. Jahapp det förklarar ju morgonens kinkerier så fort man lägger ner henne. Jag tänkte dock att det kunde vara bra att få komma iväg till BVC änd och kolla läget så då skulle jag vara ute i god tid tänkte jag.. Hittade inte nycklarna, som både låser dörren om mig OCH tar mig till barnvagnen.. Så ingen höjdare men det blev att pälsa på lillfia och bege oss i bärsele.. Okej, hejdå normal rygg.. Fy vad ond min rygg är.

7300 gram, kurvan över mitten, 63 cm kurvan i mitten. Kort och Go heter det.

Nu måste jag ta hand om min plutt!

2 kommentarer:

  1. Hej! Förstår att du får ont i ryggen! Min son är 16 månader, väger 7,5 och är 80 cm lång :-) ,liten kille. Hoppas hon mår bättre snart. H/ C

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, och det blir ju inte bättre av att ha en liten sjukling som vill hänga med mamma på armen hela dagarna:)
    Då väger våra små nästan lika mycket.. hon är stor tror jag, eller kort o rund.. hahha 4,5 månad. Jag hoppas det blir bättre när dom vill gå lite själva (???)../Liza

    SvaraRadera