fredag 27 maj 2011

Behöver verkligen..

Liiite tid för mig själv. Jag skulle vilja låta armarna hänga nerför sidorna ett slag, vandra en gata upp utan vagnen. Göra en grej bara för mig själv, högst upp på önskelistan står frissan, klippa av en bra bit på barret samt slinga det lite. Frissan är lyx i vanliga fall men nu skulle det betyda så mkt mer än det någonsin gjort tidigare.

Jag skulle även vilja träffa ngra vänner utan barnvagn, kanske att det blir av nästa vecka faktiskt. Det skulle ju inte gå mer än ett par 3 timmar men det skulle vara så härligt att få lite tid att prata utan bebis-koll. Det finns en lucka nästa vecka på torsdagen, bäst o haffa den innan ngn annan gör det;) Först måste jag se till att Bianca tar ngt på flaska, ersättning har ju inte funkat alls:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar