tisdag 3 maj 2011

Äntligen internet!






Känns ju som att någon huggit armarna av när man inte har internet härhemma;), signalen bara försvinner ibland och jag gav up efter ett tag igår. Nu verkar det vara igång igen så jag tänkte bara meddela att gårdagen var riktigt mysig. Vi hann träffa Wajiha istan, vi kom tillochmed 1 minut tidigt och för en gångs skull var det inte jag som var seeen..;)

Wajiha hade med sig sin 3-åriga dotter Parisa som hade längtat efter att träffa Bianca, hon hade gjort små armband i miniformat och köpt en jättefin klänning i present till lilla köttbullen. Bianca passade på att sova långsov när vi fikade och lilla Parisa kunde knappt hålla sig till att Bianca skulle vakna av sig själv, det blev lite kikande som övergick till petande och klappande. När Bianca tillslut valde att slå upp ögonen blev hon överöst med pussar:* Det är ju trevligt att vakna till.

Vi hittade tillslut bebis-brillorna a la wayfayer och dom satt som smäck på lill-bruttan och invigdes IGÅR när det fortfarande sken lite sol... Vatusan hände med vädret liksom? Ska det börja snöa igen i maj så går jag i ide, förhoppningsvis blir kylan kortvarig!

Idag blev det kort date i bebisbubblan då jag skulle hjälpa Gladys medlite pappersarbete. Myspys! Nu håller jag på att grillar en hel kyckling i ugnen och kokar lite soppa till mig, jag var nog lite väl lättklädd idag och känner mig djupfrusen.. hoppas inte jag blir förkyld bara, känns så opraktiskt att vara sjuk med liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar