onsdag 25 maj 2011

näääeee..:´-(

Stackars min liiiiten!! Hon är så ledsen och varm men försöker ändå le lite när jag fjärilspussar henne vilket annars gör henne jätteglad. Jag har kånkat runt på henne hela dagen förutom när vi sov en stund ihop förut. Då hade hon fått en alvedon som tog ner hennes feber och gjorde att hon mådde bättre ett slag.
Det är ju inget roligt alls att stoppa in dom där zupparna men förra gången tyckte hon kanske att det var lite obehagligt och gnällde lite. Nu när jag skulle ge henne den andra efter 5 timmar, inför nattningen så skreeek hon och den ville inte stanna så efter 3e försöket gav jag upp för hon grät så hemskt min stackars lilla sjukling, mamma vill bara hjälpa. Hon somnade ändå direkt här men misstänker att hon kan vakna närsomhelst och att natten kan bli lite tuff. Som sagt.. Vi blir väl hemma då den här veckan, ensamma dessutom för Frank jobbar. Hoppas hon mår bra snart för det gör så ont i hjärtat att se henne så ynklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar