tisdag 10 maj 2011

Mitt hår är grönt m.m



Hej!
Dagen har varit härlig, runt på stan med F och hans lilla gäng som skulle filma idag. In på butik hämta lite sponsor kläder, fan dom är värre än brudar när det ska till att göra en video. "Passar den här" frågade frank mig, "nej Frank, den skär sig med byxorna"..."skär sig mami?".."ja färgen alltså".. "ja det är sant... tack".. "luugnt" Efter 4 andra tishor bestämde jag mig för att säga att den var fin oavsett var..;) "den här då?"... "Jaaa den var skitsnygg, ta den!"..."hmmmm"..."ne den skär sig nog".. "Frank svart skär sig aldrig med något OK"...
Iallafall tillsist hade dom valt ut massa kläder till videon och vi kan äntligen leta oss ur affären ut på götgatan och alla sommarglada människor. Dock hade vi förlorat mycket tid i affären så jag fick fika själv, med Bianca såklart för dom skulle iväg och filma. Den här gången är jag dock lite nyfiken på hur videon kommer att bli, för första gången, jag tror aldrig jag velat se någon annan video som han gjort, JAG VET dom där videorna.. tror jag iallafall:) Den här videon har nämligen producerats av... MOI.. hahhahaha "producerats och producerats.. tror videon blir ganska enkel men jag fick en idé som jag spann vidare på, videon är riktig fiesta, lycka, färg, dans ljuuus, en sommar video, ett litet uns komedi där jag tyckte vi kunde överdriva lite med Super-cuban-kulturen a la vit linnekostym, guldtänder och hatt. Så ja, det ska bli spännande att se om jag blir hissad eller dissad.

Bianca somnade redan 19:15 nu, hon var trött pluttan, jag förstår henne..hihi
Jag var inne nu och kollade till henne, det nya är att dra täcket över huvudet så jag brukar gå in och dra av det varje kväll. Imorgon träffas mammagruppen klockan 8:00 hur nu deeet ska gå för guds skull då brukar vi ligga i sängen och dra oss, jag vill inte missa för tycker det kan vara lite roligt att se när dom små liven reagerar på varandra, det har dom nämligen börjat göra nu, snackar lite med varandra.

Ja och så håret då, man pröjsar 1700:- var 4e månad för att få en fin färg, efter 4 månader är mitt hår grönt! Känns ju himla tillfredsställande, MÅSTE till frissan, funderar på att ljusa upp barret nu till sommaren, det var länge sen jag var jätteblond, var ju det när jag var liten sen har det mörknat med åren, låter fint det. Nu var jag ju lite brunaktig efter att dom färgat mitt hår men Solkysst hår är fint, det ska jag köra på, ljusa upp det lite med folieslingor för det där går ju inte, jag skäms.. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar