måndag 23 maj 2011

Trött, tröttare tröttast.

Det ääär inte alltid lätt att hänga med i svängarna! Trots att alla rutiner ser ut ungefär som vanligt varje dag så kan dom se helt olika ut om nätterna. Inatt var en tuff natt, tur att jag hade laddat med solenergi hela dagen för Bianca vaknade varannan var 3e timme, hela natten lång, hon kändes klarvaken varje gång och jag kände att tillslut kunde det inte vara att hon varhungrig utan ja, något annat, Det får vi aldrig veta;) Dock så bajsar hon väldigt nycket just nu, varje gång hon vaknade fick vi byta bajsblöja.. Kul inlägg? ja.

Mamman till barnet är trött med andra ord och riktigt mör och öm i kroppen, min vänstra sida i ryggen, armen, axeln och nacken har gett upp.. Den knakar och knöpper och gör sjukt ont. Känns nästan förlamande ibland så nu blir det att bära Bianca med högra sidan, intressant är att se om jag kommer se ut som ringaren i notre dame efter småbarnstiden..:) Bianca verkar också trött för hennes förmiddagsnap har dragit ut på tiden nu.. När hon vaknar bjuds det på puré vecka nr 2. potatis, broccoli och ris heter den och den är köpt. Den smakar riktigt illa tycker jag men ärtan verkar gilla den.

Vi vill inte stanna hemma en hel dag utan åker nog och hälsar på Frank som börjat jobba och passar då på att köpa haklapp på Åhlens samt favorit/vita bodyn på Lindex i strl 68. En vit långärmad body med söta ärmslut är ett måste nu till alla axelbandsklänningar i sommar;)

Hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar