fredag 27 maj 2011

Feberfria.. *peppar peppar*

Dagens Bianca mycket piggare (ngt piggare mamma också....)



Ja, 37,5 är ju ingen direkt feber, hon är ganska nöjd och belåten tycker jag med, kände imorse hur den lilla kroppen svettades så kanske att hon hade lite feber under natten... som inte erbjöd mycket sömn.. Fast hyfsat ändå, hade dock gärna sovit ngt dygn till men man får inte vara kräsen vad gäller sömn nuförtiden.

Jag tänkte bara slänga in ett meddelande lite fort här för har lite att fixa under vilopausen som skall råda här nu, dock verkar bebis lite övertrött, kinkig så jag springer ut o in och stoppar i nappen. Hoppas hon får sova lite nu och att hon vaknar ännu lite mer frisk.

Själv tänker jag svepa min andra kopp kaffe och passa på att lyxa till det med varm mat, gårdagens, kyckling wook sa vi va. Försöker hinna med lite pappersarbete här med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar