måndag 9 maj 2011

Städdag..





Min goda och gamla vän Sara har startat en städfirma som hobbyprojekt, hobby kanske det inte är ;) men vid sidag av sin andra firma som har med inredning att göra. Iallafall så bestämde jag mig för att prova hennes kompiserbjudande på 3 timmars städning, tänkte faktiskt att jag behöver unna mig det.. Man kan faktiskt göra roligare saker än att städa så när det städades åkte vi in och fikade en stor latte och promenerade sedan längs med årstaviken. Varje år tycker jag man förundras över hur det säger poff så är naturen så grön och fin, allt blommar upp på ett par dagar, så vackert och så härligt.

Igår blev jag uppvaktad med blommor på Cubas mors-dag, inte av min man utan lite oväntat av hans mor... Blommor lyser alltid upp, synd bara att Frank kom hem med dom 12 på natten och la dom i hallen att halvdö.. ;)

Nu hade jag gärna avnjutit en kall öl i kvällsolen med min andra halva, om han varit hemma :) Så jag hoppar över ölen kollar en unge i minuten och sussar lite. Trött som tusan är jag idag.

Gonatt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar