lördag 21 maj 2011

Godmorgon..

Att gymma kan vara riktigt uttröttande ibland...

Jag vet inte vad det är men nu är vi tillbaka på vakna 2-3 ggr per natt och min kropp hade ställt in sig på 1 gång samt 1 gång klockan 6 men då ligg-ammar vi så jag sover ändå.. Nu känns det som hon vill fylla på ganska ofta, trots grötportionen innan läggdags, den verkar ju inte funka alls.. Experimenterande är det, men kroppen behöver vila, så är det! Börja fundera på om det är så att mjölken inte är lika tjock eller att jag har lika mycket men så behöver man ju bara ta en titt på fröken som ser allt annat än hungrig ut;)

Iallafall så var det så när hon vaknade kloclan 6 ville hon för allt i världen inte somna om hur mycket jag än lirkade och idag var jag dödstrött fy vad hemskt, orkade knappt slå upp ögonen. Frank lyfte ur henne ur sängen och sen blev det svart.. vaknade av en ägg-pruttdoft och en liten Bianca som las ner brevid mig, fina kläder hade hon fått på, tänkte att det förmodligen inte gått mer än 20 minuter för jag var fortfarande sååååå trött, mobilen visade dock 9:00 wtf? Har jag sovit bort 3 timmar och det kändes bara som en blinkning för min trötta kropp. Aja, bara gå upp och äta ägg och vakna till liv, det är en strålande dag ute vilket gör det hela lite lättare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar