tisdag 31 maj 2011

Mellanrum.


Jag befinner mig någonstans mittimellan.. allt :-)
Bianca har sover inte längre som förut och vaknar nu ca 3 ggr per natt vill ha mat/ny blöja. Dags att börja lära flickan att sova hela natten?

nee jag har försökt med 3 olika ersättningar, Hipp, Nan, Semper samt 3 olika flaskmodeller/nappar men hon vägrar flaska, hon är heller inte så jätteförtjust i någon annan mat heller så det är mjölk från tutten som gäller, kanske att den inte är tillräckligt för henne längre att hon vaknar oftare för att hon inte är mätt, av den anledningen har jag försökt få i henne kvällsmål både på flaska men även gröter, havregröt, risgröt och banangröt.. Nehepp inget passar men jag ger inte upp det blir min nyckel till någon frihet när hon väl tar ngt annat än mig..

Planen var att ta ett glas vin ut med tjejkompisar ngra timmar på torsdag men det kommer inte hända verkar det som.. Så det känns... trist.

Igår var vi på stan jag och B hon fick prova Bumbostol det var skojj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar