tisdag 10 maj 2011

Hola!

Jaha, vilken fin daaaaag! Bianca sover lunch inne men när hon sovit färdigt så går vi ut en sväng, en fika/glass på stan, brillorna på. Wow vilken energi man får av solen och värmen. Det var precis perfekt att få barn i Januari, då är barnet runt halvåret på sommaren så man fakiskt kan njuta av att vara ledig en hel sommar! Först tänkte jag att den ultimata tiden att bli gravid var i september, efter sommaren och så ploppar ungen ut i maj precis innan sommaren så man slipper vara höggravid mitt i sommarn. Det enda som var lite jobbigt var att vara gravid överhuvudtaget på sommarn, jag mådde illa och svettades som en gris, inne på det jobbet där jag jobbade fanns kanske inte den mest cirkulerande luften heller..

Jag blajjar iväg.verkligen dags att klippa av den där råttsvansen jag har nu, måste boka tid hos frissan, har tappat mkt hår på senaste tiden nu vill jag bli sommarfräsch!

ska jag fixa till mig lite på återseende! Chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar