söndag 8 maj 2011

Härlig dag..

I UV-tältet med sina polare:)



Fortsätter att trotsa min trötthet (Biancas hosta har jag inte hört av, hon har varit som vanligt) kunde helt enkelt inte tacka nej till en upphämtning med bil fylld med familj och picnik! Dom hade hämtat upp sallader på ett café så det blev dubbel lyx för mig att både komma ut i naturen och dessutom få maten serverad:)

Hellasgården blev det igen, det är verkligen jättefint där måste jag säga, jag älskar att sitta vid vatten det har alltid haft en lugnande inverkan på mig blanka ytor eller rullande vågor no importa bägge funkar utmärkt. Det är lite skärgårdskänsla där vid hellasgården, bryggor och öar. Idag fylldes bryggorna av soldyrkare, det blir inte mkt stek för min del om Bianca är vaken, då hänger vi i hennes UV tält. Fast när hon tog sig en lur passade jag på att vända näsan mot solen ett slag så lite frisk färg har man väl fått.

Kalaset fortsatte då jag bjöds på hemmagjorda burgare på Eric och Cecilias uteplats så himla mysigt och tacksamt att spendera en heldag ute, tiden har sprungit iväg och solen har gjort mig trött så hopp i säng nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar