måndag 2 maj 2011

Uppdatering!


Jag och min Bianca hade en väldigt trevlig dag igår får jag lov att säga! Vi tog bussen för att hälsa på en 6 dagar gammal bebis och överlämna liten present. Gladys flicka Sophia. Hon var så liiiiiiiten, å herreguud sikken liten flicka, som en liten fågelunge, så skör och puttinuttig. Hon var verkligen helt perfekt, alla små detaljer var skapade i precission och man ville bara äta upp hela paketet. Hon sov och åt som ett spädbarn ska göra och när hon skrek lät det som en liten kattunge. Bianca framstod som en gigant trots de 3 ynka månader som skiljer dom.. I veckan blir det nog en date till, ska hjälpa mamma-Gladys med lite försäkringskassan papper. Jag längtar:), så härligt att få kliva in i bebisbubblan lite igen samtidigt som man är glad att man själv klivit ur den där första tiden.. eller längtar man tillbaks lite samtidigt kanske;)

Nu har någon gjort ett bajskaos här i mitt knä... Det är uppför ryggen det letar sig nuförtiden.., mitt linne fick sig en gul fläck med så nu får jag sluta om jag ska hinna träffa wajiha itid idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar