lördag 30 april 2011

Nu är vi alléna.. som vanligt ;)



Ja lillpruttan sover ju, mamman sitter och fördriver lite tid vid datorn och dricker ett glas rosé(!!!), i kristallglas såklart... skämtosido men ska det lyxas med ett glas rosa så går vi "all in" med fina glaset, iskallt så det immar.. ouuueeepa!

Kom på idag(....) att Frank löjlar sig mkt med accessoarer.. :) Vart är det där halsbandet, vart är ditt o datt och så kan han inte lämna huset innan han hittat just dom 15 halsband han ska ha på sig innan han drar till spelningen. Den här sidan hos honom dyker oftast bara upp när han kliver in i artist-rollen. Ibland blir jag lite irriterad på artist-Frank.. Särskilt när han jämt repar, spelar in eller har spelningar... Nu öppnade jag den dörren med ;) Bäst o stänga den direkt för den tar onödig energi, jag går o lägger mig nu tror jag.

Natti natt finingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar