tisdag 5 april 2011

Ensam..

Ensam med mig själv..haha

Goddag, vi har hunnit med frukost och lunck och jag väntar på att lilla plutten ska vakna från sin lunchnap så ska vi ut på långpromenix. Jag har fixat kudde och täcke till vagnen så nu slipper hon den varma fleecepåsen tack o lov! Här sken solen nyss men den stack in bakom en vit grå massa nu, vi hoppas den vill skina lite på oss när vi är ute. Jag bläddrar igenom "laga lätt" som har påsknummer och hoppas att hitta något mumsigt jag kan baka till min dejt. Jag är så oinspirerad att jag vet inte vad jag ska ta mig till, man önskar man hade obegränsat med pengar då hade vi, jag och Bianca gjort något extra idag, samt bjudit över folk med taxi.. eftersom det verkar så jobbigt att ta sig hit, trots sina 11 minuter från söder....
Jag hittade "rabarbermuffins med vit choklad" det låter gott, jag byter ut mot hallon dock för vart hittar man rabarber?
Nu vaknade mitt lilla sockerfrö så chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar