söndag 3 april 2011

Ryck upp mig nuuuu...

Det där skumma örat har min dotter ärvt.. iallafall halva..
flätade armband har jag blivit lite kär i..

Ja verkligen för sjutton!!!! Är det vädret? är det fysiken? sömnen? vad ääär det nuuuuuu! Jag har ju så mycket att vara extremt lycklig över så det är bara att sudda bort den sura jäkla minen och ta tag i allt istället.

Är otroligt laddad att börja träna iallafall vilket känns skönt, alltså att vara så laddad som jag är.
Biancas sömntimmar blir fler och vakentimmar på dagen likaså, hon är i en nöjd period nu, sover för tillfället.
Aaaee. Inspiration = 0 , imorrn är det invägning på mitt nintendo wii så får vi se vad gårdagens geicha-choklad och sura napp frossande hade för resultat. Imorrn blir det dessutom fika med ohe och Wajiha fram emot! Så tror jag vi hälsar på jobbet med. Ons, mammagrupp och tors Tant Sara som har presenter till Bianca, dom har vi lääääängtat efter! o sara dejten med!:)
På lördag åker Frank och mamma hoppar in som sällskap, om hon nu kan lämna kissekatten hemma..

Nu ska jag kolla mina bostadsbyten och fotografera lägenheten. Frank har bjudit hem en stor kubansk familj hit ikväll, trevligt med besök men inte idag... Så det är bara att kamma till sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar