torsdag 28 april 2011

Tjoohoo.





Åkte in en sväng till Skanstull, behövde hämta ut ett sällsynt recept.. Bianca kändes OK efter sputor så vi begav oss en sväng. Som så många gånger annars så träffade vi upp min mamma där och käka sushi. En måltid som mättar som bomull i magen tycker jag, man står sig på det länge med.


Jag fick en present också, influgen från New York, NYC hoodie/Converse.. Love it:) En riktig hoodie behöver alla.. Vad mer, jo jag går och väntar på att Gladys ska höra av sig och känna sig redo att ta emot besök..;) Jag minns ju själv hur jag kände mig direkt efter klivet in i bebisbubblan, jäkligt groggy och samtidigt speedad på hormoner.. Knasig kombo och det var knappt jag kunde föra konversationer där några dagar efter Bianca kommit till världen.

Hon var fin idag, som alltid mitt lilla pyre, tunika/klänning från Lindex, mycket god om man frågar henne. Liten sommarkofta från Kappahl och tights från Newbie-kollektionen, det enda som saknades var brillorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar