onsdag 13 april 2011

Godnatt:)


Vi har haft en mycket trevlig dag jag och Bianca. Vi tog oss ut till hökarängen och umgicks lite med högravida Gladys, hon ska ha sin lilla dotter nu i slutet av månaden och vi längtar efter Biancas nya kompis;). Nu när vi kommit på att bussvägen till hökis är bra och nära så kommer vi att hänga hos Gladdan varje dag och käka vaniljhjärtan tills vi kräks..

Bianca har hittat en ny vän i Tvn, skämtosido men om det är något program ellern någon person på Tvnhon tycker verkar intressant så naglar hon fast blicken och sparkar lite extra med benen såddär upphetsat o ystert. Vet inte om det är färger, mönster eller röster hon väljer ut men i morse var det "efter tio" och Camilla Läckberg som pratade om sin nya barnbok som föll skruttan i smaken.

Vi invigde också newbie heldressen, den kabelstickade, såå fin och helt perfekt för henne, krämvitt klär den unga damen. Jag ska hitta en mjuk snuttefilt till henne av ngt gammalt klädesplagg, har förstått att tetilier faller henne i smaken ordagrant, hon suger på sina kläder och idag när vi glömt filt att hänga över vagnen när hon somnat hängde jag provisoriskt min scarf som hon snabbt tog beslag på, den svarta grejen där på bilden. Jag tyckte hon liknade min ena bror lite på den bilden, jag kan inte sätta fingret på vad det är men det kan vara ngt runt munnen, mamma höll inte med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar