fredag 8 april 2011

Byxdress

Filosoferar..
Sol! massa spännande utanför trygga vagnen
Vårtecken:)

En hund skällde precis:-D


Jag tycker det ser så himla skönt och coolt ut med dessa byxdressar i olika färg och form så jag beställde en sval blommig och en chic svart, dessa hämtade jag ut idag och den ena satt som att jag hade blöja på mig och den andra tvärtom överkroppen var för kort för min kropp så byxdelen skar upp i rumpan, vilken hit! Dessutom tror jag att man måste ha en liten rumpa just i dom modellerna jag beställt för min såg inte klok ut i dom. Dom åker tebax omedelbums..


Påväg från affären tittade solen fram så vi tog en sväng och det var riktigt varmt och skönt, Bianca var vaken så jag fällde ner "suffletten" så kunde hon se alla trädkronor segla förbi, en blå himmel och fågelkvitter fick hon avnjuta. Jag gick där och tänkte på att åååå så skönt för henne nu att få uppleva sin första vår och sommar för vi kommer hitta på massa mer utomhusaktiviteter, ha mer ledig tid med hela familjen. Hon kommer att få doppa sina små tår i både pool och hav och njuta av att sova utomhus i vagnen.


Nu sitter jag och trycker i mig corners sombreros och kollar på americas funniest homevideos, känner mig sjukt seg idag, vi sov inte så bra.

Imorgon åker Frank till Danmark på spelning och hit kommer mamma för att hänga lite med oss.


Hej sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar