tisdag 5 april 2011

Vår dag.



Fy jag ka ninte riktigt skaka bort känslan av att känna mig låååg titt som tätt, jag vet vad det har att göra med så det är som det är och det kommer garanterat bli lättare och bättre.

Jag tvingade mig ut på en liten promenad som slutade i en långpromenad på 2 timmar när vi väl var hemma, då hade vi handlat lite hallon och vit choklad till muffinsarna som nu står i ugnen och gräddas.. tyvär när det är frysta hallon blir ju smeten färgad av dom, men påsk o allt så passar det sig med rosa muffins=).

Jag och Bianca har haft en mysig dag och jag kände mig gladare och piggare efter promenaden där solen faktiskt kikade fram och värmde ganska bra. Bianca sov som en stock hela promenaden och jag tror nya bäddningen vart en succe, det vart nog lite för varmt i påsen sista veckan. Vi har myst massa och pratat en heeeeel del.


Jahapp så nu håller jag på och natta liten som inte vill komma till ro, nu har nattningen tagit 45 minuter o hon sover ännu inte jag wookar samtidigt är såååå hungrig men kom gärna över jag gjorde för ett helt kompani och Frank kommer hem sent idag, han ska repa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar