måndag 18 april 2011

Firandet av min käre far.





Igår var jag och Bianca på party hos min gamle far. Alla syskon var samlade förutom min älskade lilla-syster. Det bjöds på grillat, första grillen för mig i år, så jäkla gott är det! Frank var inte med men hemma hos familjen vill ju alla väldigt gärna gosa med minstingen så jag fick äta med båda händerna och morfar bytte blöja på lillfisen. Presenter fick hon också, massor! Finaste finaste hemstickade koftan och mössan fick Bianca av min pappas frus mor. Perfekt satt det och var i hennesd färger, så himla gulligt av henne! Alltid kul att ha något hemstickat, det blir som ett speciellt litet minne och något hon är ensam om att ha. Åååå vad man önskar att man hade mer tid att umgås med sin familj. Massor med kärlek till er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar