fredag 22 april 2011

Skratt-fia :)

Ja, Bianca provade ju att skratta för ett par dagar sedan, det var trevande och befriande på samma gång, hon ville fortsätta skratta den dagen men försöken lät tillslut som små hostar, den berömda "högfärdshostan". Iallafall, idag hängde vi med min bror hans tjej och lilla Nora ute i det fria och jag berättade hur härligt det var att höra hennes första skratt som bara kom så plötsligt men att hur jag än försökt locka fram ett skratt till så har det inte funkat, min bror sa då att han mindes Noras första skratt, att det kom lika plötsligt en dag när Cecilia(mamman) nös, så skulle han då visa hur det var "aa... aaa... aaaa.. aaaaaatchoooo!!" å så börjar Bianca skratta! Jag ville såklart ha det på film så jag lockade med ngra fake nysar lägger upp ett litet smakprov av den långa atjoo-videon varsågoda, det bästa av de bästa läten jag hört;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar