tisdag 26 april 2011

Hej och hå.



Tredje natten i rad med långsov, inatt var det i säng vid 19:30 och vakna först 5:30. Då hade jag börjat läcka.. Måste köpa plastad frotté att sova på.. Jag ska i vilket fall som helst inte ropa hej förrän vi är över ån. Sömnen kommer säkerligen att ändras fler ggr, fram o tillbaka. Jag är lika trött som vanligt iallafall idag dock kunde vi inte låta bli att ila till stan och köpa present till Sophia, Gladys bebis, så blev det ngt till Bianca i klädväg och så en nattnings-bok så jag slipper läsa den tråkiga gratis-plock-ihop-boken man fick av biblioteket. Tror eller ej, hon gillar att titta på bilder och sitter mycket koncentrerad genom hela boken:)

Ett mms med bild på bebisen kom idag med! Såååååå liiiiten, jättelik Gladys, jag brukar nästan aldrig kunna se om så små bebisar liknar mamma eller pappa men detta var verkligen Gladys mini-me!

Nu ska jag slänga ihop mat och vika tvätt, sen blire sussa för hela slanten, min dotter var så trött idag att hon däckade redan klockan sju så det blir nog en tidig morgon imorrn. Premiär för öppna förskolan blir det också! kul kul!

1 kommentar:

  1. Det där med fleece hade jag inte alls tänkt på! Dessa har fleece och det kanske blir jättevarmt nu i sommar, får vara lite extra uppmärksam på det :) Hoppas att du hittar det du är på jakt efter! :D Kramar

    SvaraRadera