torsdag 14 april 2011

God natt...


Slut som artist, längtar efter att ha tillbaka lite energi på kvällarna, jag tror att jag kommer ha det när jag börjar träna. Det kommer vara skönt att komma iväg på några pass i veckan och få en stund för sig själv kunna vifta med armarna och slippa släpa runt på vagnen. Det blir inte mycket till avlastning från något håll, om jag får säga det själv tycker jag att det har gått jäkligt bra faktiskt, jag hade kunnat vara totalt veck och sliten men jag känner mig bra.
Jag längtar dock efter att ha en kväll med tjejkompisar på stan, ett glas rose, eller ännu hellre en iskall öl i ljummen sommarkväll, då kan Frank vara hemma med Bianca. Det jobbiga blir när vi vill ha en vuxenkväll tillsammans jag och han, det finns tyvärr inte många att fråga men det kanske blir bättre när hon är lite större, vi kommer garanterat att behöva tid för oss själva.

Lill tjosan har hoppat i sin pjamas som är så fin och sover nu gott, hon sover väldigt dåligt på dagarna och då tycker man ju hon kan sova på natten ..(tjat tjat tjat) Ikväll ska jag prova nunär hon vaknar vid 23 att ge henne lite ersättning tillsammans med tutten, alltså innan tutten så får vi se om hon kanske kan hoppa över ett mål.

I ugnen vilar en rostbiff, helstekt inklappad i salt och peppar. Får se hur den blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar