måndag 11 april 2011

Hon växer ju..


Strl 2 kniper om hennes lår för mycket nu så vi hoppa upp en storlek idag, större strl färre blöjor, då blir det till o köpare blöjor oftare och då undrar jag varför pampersklubben inte skickar ut kuponger som libero gör, härligt med lite bonus ibland, det brukar vara köp 2 paket få 40:- rabatt och det är ju skitbra! den här storleken räcker upp till 7 kg så vi får se hur snabbt vi är där:) Famförallt som sagt är det hennes lår som behöver lite extra utrymme.

Promenaden var över på 2 timmar och jag blev tvungen att klä av mig 2 lager för 15 grader och sol är ju nästan sommarvärme:) Fortsätt så tack! Så jäkla härligt, så får vi se om reebook easytones gjorde något susen för ben och rumpa, träningsvärk imorgon vore riktigt skönt. Annars är det bara att öka tempot på promenaderna.

Min dåliga sötsak karaktär fortsätter och i vanlig ordning hoppade det ner ngt gott i korgen i affären.. fasiken vad dålig jag är!! Imorgon blir det promenad med mammagruppen, dom ses varje tisdag klockan 13 och än sålänge har jag aldrig kommit dit men imorgon ska jag se om det står några där klockan 13. Behöver lite sällskap!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar