tisdag 19 april 2011

Ett litet något..




Dagen har gått i ett lunk, jag har kollat runt liiite på nätet efter kyrkor till hennes dop annars har jag bara umgåtts med Bianca. Jag behöver träffa vänner känner jag.. ska inte skriva mer nu för som sagt så kommer jag ångra't.

Jag blev sugen på en fet favorit, ugnsbakad fisk med krispigt täcke, gu så gott det är, till det serveras potatismos och kokta morötter.

Jag missade mammagruppspromenaden idag för Bianca bestämde sig för att göra ett sovmaraton från halv 11 - 13:30 så har hon inte sovit sen hon var 1 vecka typ.. Vi mös lite tillsammans i sängen och nickade till gjorde jag med men vaknade och klev upp efter en halvtimme. Lill-strumpan hade väl sömn att ta igen och så är det ju skönare i stora sängen..

Vi låg på golvet här en sväng och kollade Per Moberg medans Bianca vädrade rumpan i vanlig ordning..:) ja finns det något bebisar älskar är det väl att vara blöjfria en snutt varje dag, fy att vara instängd i det där paketet dagarna i ända.. Fötterna är uppe i vädret men hon når dom inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar