onsdag 20 april 2011

Idag.




Vi orkade inte sitta hemma hela dan så efter den ny-introducerade 3-timmars-vilan runt lunch tog vi vårt pick och pack o begav oss ut för att införskaffa lite påskpresenter. Väl på söder så händer något läskigt, i rulltrappan(!!!!) , där jag lixom inte har mkt till alternativ med barnvagnen än att stå kvar kommer en läskig gubbe upp jämsides med mig, han är ordentligt påverkad och aggresiv, han skriker i mitt ansikte, "använd kondom för faaaaaaaan!!!!, skaffa inte barn för faaaaaan, vi bor 9 miljarder(???)här redan, din jävel". Jag blir så rädd, inte för mig men för Bianca, herregud tänk om han skadar barnet, gubben skriker och är obehaglig och jag får panik samtidigt som jag känner att jag vill ha bort han från vagnen så jag ber honom att sluta prata med mig, han blir mer arg, vi kommer upp för rulltrappan och han fortsätter skrika efter mig, då blir jag förbannad för att den jäkla psykopaten springer efter min vagn så jag ber honom att dra åt helvete och inte prata med mig ELLER gå nära min vagn, då blir han arg. "Jag säger vad jag vill för faaan" Sån tur var står två unga killar där och ber gubb-jäkeln att lugna ner sig, dom stoppar honom och jag ilar in i gallerian, skakig av adrenalin och lite rädsla.

Inhandlat är Biancas första påsk-ägg och ett till Frank fast han inte förtjänar det;)
Det 3e är till en hemlig person..
I Biancas ägg ligger 2 kortärmade pyjamasar, ngra strumpor och ett par brillor!

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar