måndag 11 april 2011

Godmorgon!

Dagen ser inte alltför bright ut nu, grå himmel och trött mamma:o/. Jag ser dock ljust på framtiden och sveper kaffe nr 2, på nyheterna och vädret utlovades sol och 15 grader i eftermiddag så då blir det en långpromenad efter lunch någon gång. Bianca sover pre-lunch-nap som redan varat i en halvtimme så nu kan hon väl vakna i princip närsomhelst så bäst att spotta ut det jag vill säga.

Mina Reebook promenadskor, easytones ni vet dom man ska få fin rumpa,ben och vader utav..har kommit, jag unnade mig ett par från halens där dom hade 30 % på valfri vara, jag valde ett par svarta då dom endast är för utomhusbruk, 899:- minus 30%..Idag hade det varit billigare att beställa dom på Ellos som har 50% på valfri vara eller om det var 40%.Köpte dom förra månaden förstår inte varför dom dröjt så fasligt.

Nu börjar det bli dags att börja planera dop tycker jag, flickebarnet ska döpas i kyrka så en dopfika lokal är på sin plats att spana efter, jag vill gärna döpa henne inne på sädermalm i mariakyrkan som jag gillar.

Lugn dag blir det idag, Frank ska tydligen jobba ikapp förlorat helgjobb och firar denna vecka med att sluta 20:00 varje dag och endast vara ledig tisdag, jag blir lite olycklig över detta.. Borde kanske hålla det för mig själv och inte exponera den sidan av mig här..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe här och leka lite med datorn. Skiter i disken just nu.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar