torsdag 14 april 2011

Hemkommen

Fan jag tror att mina fogar är allvarligt trasserade efter graviditeten, jag ska inte säga att jag var vältränad innan men jag kunde gå powerwalks varje dag utan att få ont i hela kroppen. Läskigt är det men jag ger inte upp hoppet, jag går med dom där skorna och hoppas på underverk;) Det blir nog bra tillslut även fast jag oroar mig för hur det kommer bli när jag väl köper gymkortet i slutet på april, Frank är borta mkt nu, jobbar han inte sent så är det musiken. Jag får nog träna 7 på mornarna, har sett att det finns pass då, man kan väl bara hoppas att det inte bara är pensionärsgympa. Vi gick vår promenad genom Nackareservatet idag, jag är ordentligt tankad med energi av solen om det inte varit för min stela pensionärskropp hade jag känt mig tiptop;)

Nu ska jag kasta i mig en yoghurt här och sen , sen blir det tvätthängning. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar