söndag 24 april 2011

Time changes.





Herreguuud.. ja förr hade man all tid i världen att göra just ingenting. Polera besticken, rengöra elementen, sälja saker på tradera och blocket, jäkla meck är vad det är fota, välja massa skit allternativ hit o dit så det tar typ en kvart att lägga upp ett objekt. Ja vad mer, slö-titta på TV, prata i telefon för mycket, måla naglarna i olika färger varje dag, fila fötterna ofta, smörja in med BUS, läsa bloggar, först alla favoriter och sen massa tråkiga bloggar som man läser ändå för man har tid. Spexa och leka med kameran gjorde vi alltsomoftast härhemma. Nu har jag tid att fixa lunch alltså äta, duscha, sminka mig.. lite basic stuff såddär Fast man gör ju kanske vettigare saker nu, allt det där tramset kunde lika gärna försvinna ur mitt liv ändå! Nu ska jag börja plugga igen snart så då får vi se hur det går att kombinera med allt annat, då får jag hoppa mellis och sminket kanske;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar