lördag 30 april 2011

Valborg.

Har nog inte firat valborg sedan jag var liten. Då var det kul o springa runt elden, köpa lotter och godis. Fast i och för sig när jag var lite större typ 15 skulle jag tro så firade vi också, det var betydligt lugnare på den tiden än vad det är idag, någon hade smugglat med sig en folköl som gick laget runt, kan vi ha varit typ 7 st.. Sedan lekte alla fulla(...), vi var tuffa! Lite hångel kanske det blev innan man var tvugna att vara hemma innan 23...
Inget av dessa 2 firandeallternativ lockar särskilt idag:) Frank spelar på mosebacke så jag blir hemma med min tjejja. Egentligen skulle vi ha grillat hos några vänner men hennes lilla pyre blev jättemagsjuk så det är inget allternativ.
Jag sitter ute på gården nu och hade önskat sol men är snart djupfryst härute ... Inte en enda solglimt har träffat mig och snart vaknar Bianca! Typ nu...
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar