fredag 22 april 2011

Sol och picnik!




















Ja som sagt har jag hängt med bror och familj idag, dom var gulliga och kom och hämtade mig Bianca, soltält, ligg insats, skötväska, favoritsnuttefilten, andra filtar och lite annat smått och gott (jaaa herreguud vad mkt smidigare det kommer gå med andra barnet när man kan eliminera onödiga saker), det var av till hellasgården där det dukades upp grillad kyckling, potatissallad, körsbärstomater, olivbröd, skinka (ja, jag måste nämna allt i picnic-korgen...)vattenmelooon... mm på filt och ute i det fria så jäkla härligt var det! Bianca provade sitt UV tält och Solnätet idag, framförallt tältet var väl en sjukt bra lösning, därinne kunna man ju hänga i skugga och UV-skydd, dessutom var det ju vindtätt så 5 solar till det! Lite kul att det kommer i en rund liten platt väska och när man öppnar upp den säger det bara poff så slingrar det upp sig till ett stort tält, möjligtvis ett litet minus för att det var aningens svårare att väckla ihop alltsammans igen, det fanns en hel bruksanvisning för just detta.






Jag är så glad för min familj & vänner:') Ni e bäst!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar