måndag 4 april 2011

God Morgon!


Ja, jag sveper några kaffe latte och försöker piggna till. Det är spännande med nattsömnen nu, verkar vara förändringarnas tider:) Var och varannan dag sover hon 6 timmar i streck tyvärr blir det ju inte mkt extra sömn för mig eftersom jag inte riktigt har ro att lägga mig åtta när hon lägger sig, så vaknar hon vid 2 och resterande del av natten sover hon som vanligt vaknar vid 5,7 sen mys-sover vi tillsammans till 9. Det hade varit skönt att sova ordentligt någon natt även om jag förmodligen skulle vara tröttare än vanligt ifall jag sovit många timmar i streck, kommer liksom aldrig gå att ta igen sömn från månad 7 i graviditeten, då började jag springa upp var 3e timme på nätterna och i 8e månaden började jag "sitt-sova" därav en trasig rygg som bara fortsätter att trasa sönder av allt kånkande:)
Den primära anledningen att ta tag i träningen. Kortet snart inhandlat och jag håller på att planera vilka pass jag kan/ska gå varje vecka! Så hääärligt! Nu ska vi på date med tanterna i kulturhuset, Zohita och wajiha som sagt! Premiärträff för Bianca och Wajiha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar