onsdag 25 maj 2011

Goddag.


Ingen bebis längre... barn, stor tjej, dom e större än man trott att dom skulle vara faktiskt.. 4 månader låter ju så pluttigt..
Yeeey!
Guuud sikken larvig mamma

Bianca sov något bättre inatt tack och lov, nu ligger hon och pratar med sig själv inne i sin säng efter att ha sovit kort morgon -nap.. Jag hann nätt och jämt få i mig kaffet.. Idag ska vi ha en mysig dag tänkte vi. Kanske träffa någon och fika, kanske bara fylla på lite med kläder till henne (jaa mamma hon har blivit större och neeej jag köper inte kläder till henne heeela tiden;) ) Hur mycket större hon faktiskt blivit ska vi ta och kolla upp på BVC idag, riktigt spännande ska det bli. Hon känns så lång och att döma av min trasiga "bära-bebis" arm så väger hon nog några pannor med. Nu ska jag göra några plankor här sedan får Bianca följa med in i duschen så vi kan starta denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar