fredag 13 maj 2011

Skumt..

Ja blogspot har legat nere ngt dygn så det har inte gått att blogga härifrån, trist bara att mitt senaste inlägg är som bortblåst?? Bianca som får sin första portion gröt.. Bilderna läggs upp igen .

Vi har träffat Zohe och Sanaz med deras pojkar idag, Bianca flörtade vilt med Sanaz lilla Jonatan, hur gullig som helst ;) Det blev en fika på PUB och lite blaj blaj. et känns som Bianca är inne i en tillväxtperiod nu, allternativt min mjölk mättar inte, hon äter bannemig mycket nu och av den anledningen ville jag prova lite ersättning igår innan läggdags för att se om det skulle mätta lite mer men hon grinade illa och såg ut som hon ville kräkas. Jag som hade räknat kallt med att ha den backupen.

Imorgon blir det konfirmationsfirande hos pappa med familj, min stora lilla-syster är det som ska firas och på söndag familjemiddag hos mamma. Så helgen går i familjens tecken och Frank spenderar den med oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar