söndag 13 mars 2011

Dagens Bianca.


Vi ångade upp badrummet ordentligt och spolade sen i en balja med olja o babydusch till Bianca, nu ska vi tvätta bort all sjukdom! Det verkade som hon tyckte det var skönt o bli ren o fin.
Body från Name it, och små begangnade strumpor från kusin Nora,det var en liten kärleks-gåva från henne till sin kusin. Randiga snuttetrasan luktar mamma och är från geggamojja(den har jag sovit med innan hon kom) Ååå min lilla tjockis, bara älskar hennes lår:)

I veckan om Bianca är frisk ska vi köpa på oss bodys i strl 62, det är snart dags o hoppa upp en strl. Det blir nog 3 för 120 på Name it, jag tycker dom är så mjuka! Sen 2 par byxor tänkte jag och sen ska vi slå till på e en sån där heldress med dragkedja från PoP. Sen kanske en kofta från Zara.. oh my goood vilka kläder som har för barn!! Såå himla fina, och vilken jätteavdelning på Zara norrmalmstorg!

Nu sover skruttan så jag ska passa på att laga till mig en tonfisk och äggsallad. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar