tisdag 29 mars 2011

Egentid.

PUSS! vi passar på att använda mjuka jeansklänningen innan den blir förliten, från Lindex, tights från polarn och favoritbjörnjackan från H&m.
Tyckte bilden var söt, min lilla mulata.

Nu sover min lilla krumilur så då passar jag på att läsa nya Vi förädrar, fixa till middag som idag blir fetaostbakad lax i ugn med touch av rosmarin:-D, sena middagar blir det.

Wii fit tränade jag tidigare i 30 minuter när skruttan sov brevid i soffan. Det gick väl bra men tycker gubbarna är så löjliga att det känns just tramsigt, men vi får väl se om jag har någon träningsvärk imorgon!

Så hittade jag nyss en fin födelsedagspresent till Frank. Jättefina smycken här och jag älskar personliga presenter, ska fundera ut vilken modell det blir och vilket budskapet ska vara;) Tyckte att dom här namnsmyckena såg lite rejälare ut än många andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar